WELCOME TO MY BLOG

Wednesday, February 04, 2009

asal tak boley tido ni

da pukul 6:50pm ..aku x boley tdo gak dari td..pas balik dr lab igt nak rest jap tp tah mcm mner sampai skrg tak boley nak lelapkan mata..da macam2 gaya aku buat..pusing kanan,pusing kiri..last2 aku bangun balik..tension betul..padahal mata ni dah berair da..dia da bagi hint,maksudnyer aku kene tdo barang sejam dua...borink punye pasal, aku pun rajin lak nak bukak page ni..lama da aku tinggal since cuti raya cina ari tu..aduhai pagi tadi ada test composite..mlm tadi baru aku tau yang aku da banyak tggal kelas rupanya..da baca nota baru aku tau..hehe..total kelas composite yang aku penah pg=3 /5jam..patut la banyak benda yang aku tak tau..tapi disebabkan aku ni teror la jugak semua soalan test td berjaya dijawab kesemuanya.... [betul @ tak ,tak tau la]....emm k la..i will stop here..actually waktu bercuti hari tu macam2 benda aku nak masukkan dalam blog ni, tapi bila da ada depan pc ni..tak tau plak nak tulis ape..k la..continue later..tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...