WELCOME TO MY BLOG

Sunday, February 22, 2009

MiMpi

2 malam berturut-turut aku bermimpikan spesis binatang yg palinG aku geruni.."ULAR"..malam pertama aku bermimpikan seekor ular sawa yang sedang kekenyangan sedak asyik melihat aku..malam berikutnye aku nampak banyak sgt spesis ular tedung..ada orang yg berpendapatan kalau bermimpikan ular ni bermaksud tentang jodoh..boley percaya ke mimpi2 ni..bukankah mimpi tu hanya mainan tido??disebabkan mimpi ni, aku telah mencari tafsiran mimpi yang aku alami ni dalam internet..mungkin mimpi ni memberi gambaran atau petunjuk..tapi terpulang kepada anda untuk percaya atau tidak pada tafsiran ni..tafsiran ni tak boley diguna pakai atau dipercayai 100%..hanya sekadar suka2


sumber pertama

Mimpi Ular
Jika anda seorang jejaka atau seorang gadis bermimpi melihat atau digigit ular, bermakna akan segera mendapat pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah bernikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup.


sumber kedua

-Jika bermimpi digigit ular, maka pertanda akan mendapatkan pasangan hidup.
-Jika bermimpi melihat ular yang banyak, maka pertanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga.
-Jika bermimpi dikejar ular, maka pertanda ada seseorang yang mencintai Anda.
-Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka pertanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan.
-Jika bermimpi melihat seekor ular naga, maka pertanda akan mendapatkan keberuntungan atau mendapatkan seorang anak yang bijaksana.
-Jika bermimpi dikejar seekor ular naga, maka pertanda akan mendapatkan rejeki.
-Jika bermimpi melihat ular naga yang sedang tidur, maka pertanda akan mengalami kerugian dalam usaha.
-Jika bermimpi dililit ular, maka pertanda akan melaksanakan hajat.

P/s :Kedua-dua sumber memberikan maksud yang hampir sama..mimpi aku ni boley dikategorikan yg mne satu eh????

3 comments:

  1. weyh,tak lame la tu..jodoh nk dekat..
    ade yg tgh perhati kan kau nk buat bini neh.
    hohoho..
    so,pakai chantek2. hehee.

    *ttbe risau pakcik bas yg gatal n single lagi tu...adeh*

    ReplyDelete
  2. mayb abis blaja nnti kamu akan jd penternak ular yg berjaya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...