WELCOME TO MY BLOG

Thursday, February 19, 2009

Kelas Batal

pagi tadi, dengan semangatnyer aku bngn pagi nak pg kelas even mmg tgh mengantuk giler kesan dari tdo lewat mlm smlm..yg x bestnyer aku dah sampai sekali kelas takdok... hangin tul la..patutla aku berbelah bg nak pg ke tak pagi tadi..nasib la bukan aku sorang je yg terkena..haha..apelagi me with my rumate+paie+asma pg "dragon" pekena koteow n bihun sup kat situ dulu sementara tggu bas nak balik..sampai rumah lak bajet nak sambung tdo, tp lepak2 sat tgk "BEREK" kat bilik ida..then baru sambung tdo..igt nak tdo kejap jer tp dah terlajak plak..ni aku baru jer bgn [4:30 pm] terus bukak pc ni n ngadap blog ni..k la igt nak sambung buat assignment aku yg tergendala smlm...daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...