WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, February 24, 2009

Kenape saya suka tulis blog??

j:blog adalah tempat di mana aku meluangkan masa yang terluang ..meluahkan apa yang terpendam..menguraikan apa yang terkusut..di sinilah segala yang tersirat akan tersurat..di sini jugalah segala rahsia yang tak pernah terucap akan terungkai..orang cakap blog ni hanya bg mereka yg suka menulis..terserah kepada masing2 untuk menterjemahkannya..mungkin jugak betul..kalau ikutkan sejarah aku, aku lebih berminat pada penulisan bahasa melayu..dulu, kalau diberi pen dan kertas kadang2 aku mampu mengarang satu puisi yg aku sendiri tidak tahu dari mana datangnya idea2 sebegitu..tapi itu hanya akan hadir pada saat2 tertentu sahaja..begitu juga dengan blog ni..blog ni akan hanya tertulis bila idea2 baru menjelma..cara dan bgaimana blog ini dieskpretasikan bergantung kepada mood semasa aku menulis blog ini..mungkin waktu tu aku tgh bersedih..mungkin jugak geram..mungkin jugak sangat gembira..jangan salah sangka terhadap apa yg tertulis..mungkin dengan cara sebegini dapat memberi sedikit kepuasan kepada kami [bloggers]..ada sebab kenapa kami punya blog sendiri..cuba dan rasai apa yg kami rasai..anda pasti akan paham satu hari nanti..

P/s: sekarang tulis blog ni dah jadi hobi..banyak masa aku di sini dari buat report aku yg tah bila nak siap2 tah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...