WELCOME TO MY BLOG

Monday, February 09, 2009

"BILA NAK BUAT 1ST DRAFT REPORT NI"




buku2 yg berjaya dicari menggunakan opac



Bila aku terlalu addicted dengan blog ni terlupa plak yang aku ada keje yg lagi penting yg perlu aku utamakan..dari hari ke hari niat di hati mmg nak mula buat report projek tahun akhir yang perlu dihantar hujung bulan ni..tapi anasir2 luar terlalu kuat menggoda aku dan sekaligus buat aku jadi sedikit alpa..hari berganti hari tggal 3 mnggu lagi untuk bulan 2 berakhir..cukupker masa yg ada untuk aku siapkan report ni??..apa2 pun persediaan untuk buat report ni dah ada..ape erk??baru2 ni aku telah pun ke library mencari sumber2 yg perlu untuk membantu aku menyiapkan report ni..emm al-kisah kali ni, aku telah dapat mencari buku2 yg berkaitan dengan cepat dan mudah..nape eh??..hehe..sebenarnyer aku baru tau menggunakn kemudahan teknologi kat library tu dengan betul..kemudahan teknologi [opac] yg disediakan selama ni bg aku x bnyak membantu sehinggalah seorang kawan aku memberitahu aku cara sebenar untuk guna..hehe..bayangkan dah tahun akhir aku kat sini baru tau nak guna opac..bukan apa, biasanya buku2 yg aku nak cari tu aku dh tau kat mana letaknyer..magic kan..hehe..sebenarnyer kalau setakat nak cari buku berkaitan dengan bahan, komposit, polimer ker aku dah tau kat bhgn maner..so watper nak susah2 nak guna opac tu sedangkan kita dah tau tempat buku2 tu..apa2 pun thanks to my friend yg telah mengajar aku menggunakan opac tu..hehe..so bila dah pandai guna opac ni banyak buku yg aku nak, dapat dicari dengan mudah dan cepat..tapi untuk buku2 yg berkaitan dengan fyp aku ni, aku dapat 2 jer..so pinjam 2 jer la..then nak tambah koleksi buku yg aku pinjam, terasa nak baca novel..so aku pinjam satu novel melayu n satu novel BI ..total =4..emm tarikh nak pulangkan buku2 telah jatuh pada besday aku yg ke-23 pada bulan ni..guess bila erk?? k la stop kat cini dulu..emm lepas ni aku nak mandi dan tekad na mulakan penulisan report yg dah tergendala tu..tata


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...