WELCOME TO MY BLOG

Thursday, January 22, 2009

happy holiday

awal pg nnti da nak bertolak balik kg..masa yang ditunggu-tunggu setelah sekian lama tiba jugak..fokus utama mesti la nak rest dari pk sume keje2 kat sini..cari ketenangan dari kesibukan kerja..dah lama plan nak balik kg since after exam ..ari tu sempat balik kejap jer gara2 kejar fyp aku tu..skang fyp aku dah x perlu nak terkejar2 nak siapkan sbb aku dah hampir capai ape yang aku nak..tempoh yg agak lame jugak..abah n mak x tau aku nak balik ni..nak wat suprise..hehe..rindu nak main buaian kat luar rumah tu..tempat aku melayan fikiran..mencari ketenangan..yang pasti nak train kereta baru abah hehe..sebenarnyer x berapa nak chat sgt..mane taknyer mggu lepas mmg da x bper c-hat pastu x sempat nak baik da berjalan gi kl ader jobfair..sjer survey2 company yg ader kat sner..esoknyer suara lak hilang...huh..skang ni da ok ckit..tp still rock..ni nak ubah angin plak balik kg..mner tau bley baik..biasa jarang nak sakit2 ni..tapi sekali dah kene nak baik tu mkn masa jugak la..lg2 aku ni jenis yang tak makan ubat2 ni..setakat ni aku telan panadol soluble+ acti5 jer....boleh la buat tahan sakit..tapi selagi bole tahan aku x amik ubat2 ni..orang cakap jangan manjakan diri dengan ubat2 ni bile sakit..coz next time kalau dah sakit mesti nak cari ubat jugak..antibodi dah tak boleh lawan penyakit tu..tapi sebenarnyer aku dah tau penyebab aku sakit aka demam coz cuaca kat perlis skang ni..huhu..tu yang nak balik kg ni..(alasan jer..hehe)..yg pasti jagalah kesihatan anda..ops i need to stop here..esok nak kuar awal pg ..boley ke tak ni nak bgn awal2 pg ni????da janji ngan nad kul 7 pg kuar..huaaaaa..standard bgn kul 6 lbey..ni kne awal lg..nak bersiap lg da mkn masa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...