WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, January 13, 2009

Ku yang kesepian

Bisikku pada bulan,
Kembalikan temanku,
Kekasihku, syurgaku

Tanpa dia malam menemaniku
Sepi memelukku
Bulan jangan biar siang
Biar alam ini kelam
Biar ia sepi sepertiku

"kenapa perlu berjumpa kalau akhirnya perlu berpisah"

~petikan filem sepi

Ttbe2 jer terasa nak menguploadkan petikan puisi dalam filem sepi ni..mungkin disaat ni aku berada dalam kesepian agaknyer.."betul la tu"..hehe..seawal 1 am ni sper jer yang ader..sume dah beradu..aku jer lagaknyer mcm burung hantu berjaga malam..tapi siang pun berjaga jugak..nak dikategorikan ape kalu macam tu erk??sebenarnya sengaja aku mengambil peluang yang ada ni untuk mencoretkan sedikit luahan rasaku yang lama terpendam..aku sebenarnye masih menunggu pc aku yg masih dalam proses tuk dibaiki..pasni tak payah nak sibuk2 kacau orang punyer laptop/pc..pantang dapat peluang mesti tumpang lepak sat..hehe..thanks kepada mereka yang berkenaan (hosmate n kwn baikku)..actually nak ucapkan terima kasih kat member2 yang membantu aku check keadaan pc aku tuu..especially to daeng,azhar,hadi..sory sgt2 kalau aku susahkan korang pasal pc aku tu..actually tu la satu2 nyer teman setia aku dikala aku kesepian..huhu..since rosak da x dengar da lagu berkumandang kat rumah aku coz aku mmg suka pasang lagu kuat2 kasi sume org dengar..hehe..pastu aku menghilang tah ke mana..rasenyer hosmate aku rase aman ckit since pc aku rosak..tapi aku sebenarnyer ada sumber lain..tepon aku pun setanding ngan subwoofer speaker..bukan ape x ader la sunyi jer rumah aku..emm berbalik pada sepi yang melanda diriku ini..bosan jugak life aku skang..x ader perubahan..dah nak habis sem kat sini masih macam ni..orang lain da semakin "maju"
aku masih lagi mcm ni..kekal sebagai "aku sekarang"..kadang2 tu jeles jugak dengan mereka2 tu..tapi ape kan daya da nasib badan..tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tau kan???..bila la agaknyer turn aku untuk capai semua2 tu..

2 comments:

  1. knock knock knock...
    salam.. hye.. kte selalu melihat kebahagian org pada fizikalnya.. tp mungkin ade cerita disebalik kisah bahagia mereka 2..
    bangga la ngan ap y kita ada.. mungkin org len pun ada mencemburi kita..

    ReplyDelete
  2. owh..tak tau la..ader yg jeles ker??huhu..melihat kebahagian org kdg2 mengimbas kenangan lama..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...