WELCOME TO MY BLOG

Wednesday, March 04, 2009

Never Looked Back




Firstly...selepas berjaya meng"edit" gambar di atas menggunakan adope photoshope cs2 + power point 2007 aku terus menguploadkannyer di sini..nak tunjuk hasil kerja aku yang baru nak kretif sikit ni..hehe..sebelum tu, aku baru jugak meng"update"kan cerita bersiri yang juga merupakan episod terakhir kisah kenangan aku dan dia sewaktu ketika dahulu..dan sebelum itu jugak aku telahpun berjaya menyiapkan 1st draft report fyp dan assignment composite yang perlu submit miggu ini jugak..1st draft report tu sebenarnyer aku delay bper hari dah, padahal supervisor mintak hantar hujung bulan lepas..alhamdulillah aku berjaya menyiapkan full draft report tu..insyaaallah pagi esok aku akan hantar kepada supervisor kesayangan aku..selepas ni, aku mahu merehatkan diri untuk bangun awal pagi esok untuk ke lab dan menghantar my 1st draft report tu...dan sekarang sambil aku menunggu internet yang akan berhenti bekerja lebih kurang setengah jam lagi, aku mahu bersama blog kesayangan aku bercerita dan terus bercerita..cerita kali ni, sesuai dengan tajuk yang telah aku cipta "never looked back"..aku tahu ade teman yang merasakan aku terlalu mengenang masa lampau sehingga aku tidak memberi peluang sesuatu yang baru hadir dalam hidup aku ni setelah membaca blog aku ni..maaf bukan aku ingin jadi sebegitu rupa tetapi perkara seperti yang kalian harapkan belum lagi hadir dalam hidup aku ni..

C.I.N.T.A...aku tidak menolak sekiranya ia hadir, tetapi aku juga berhak untuk menolak sesiapa yang aku rasakan tidak sesuai atau serasi dengan aku..

D.E.M.A.N.D.. don't judge book by its cover..aku bukan seperti yang kalian fikirkan..tapi tak salah untuk aku ada sedikit perasaan itu..betul tak???aku masih ada kesedaran diri tentang itu..

M.A.T.E.R.I.A.L.I.S.T.I.K...aku bukan jenis orang ini..aku adalah aku..memandang seseorang kerana hartanya bukanlah cara aku...

S.I.A.P.A?????....Siapakah dia yang berjaya menawan hati ini biarlah menjadi rahsia di dalam hati..percaya pada qada' dan qadar..Jodoh pertemuan di tangan Tuhan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...