WELCOME TO MY BLOG

Sunday, March 01, 2009

Blurr

Saya harap dapat bgn awal pg esok..saya harap saya dapat idea baru nak discuss report fyp saya..huh..aku tengah kebingungan sekarang..kehabisan idea dan info pasal fyp yg aku cari2 kat internet sume tak menepati ape yg aku mahu..senang ckp mmg tgh blurr skrang..adakah disebabkan kepenatan yang melanda menjadi punca ke"blurr"an aku ni..kenapa la disaat aku mula bersemangat untuk menyambung buat report aku ni sume idea2 x mau datang..aku kah yg bersalah kerana memilih waktu ini untuk membuat kerja [2.30am]..saat semua org sudah diulit mimpi indah..aku masih setia disini mengadap pc aku ni..padahal ni la masa yg biasa aku gunakan tuk buat kjer2 ni..tu la siang2 x mau buat..dah lewat mlm baru sibuk nak buat..tapi nak wat camner mood tu dtg tak menentu..agaknyer aku penat kot siang tadi gi tgk member berlari kat uitm arau..ape2 la..bukan wat aper pon penat jugak ker???duk bersorak jer pon..hai kalau mcm ni bila nak siap report aku ni..zzzzzzzzz..

...............by liiez......2:46 am, 1 march 2009....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...