WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, March 10, 2009

Jejariku menari lagi

Salam...jari jemari ku menari lagi di sini..sementara menanti azan subuh berkumandang..baru lepas layan gossip gurl (eps.6-10) season 2...gara2 tak boleh melelapkan mata ni..dari pukul 3 pg tadi sampai skrg (6am)..layan jugak cter ni..igt nak nak tgk episod 6 jer..dah lme tggal cter ni dek kerna kesibukan yang melanda diri ini..actually x der la bz sgt pun..aku pun tak tau nape jadi mcm ni..jadual tdoku dah berubah sejak kebelakangan ni..saat teman2 lena dibuai mimpi..aku masih boleh berjaga..entah ape aku buat pun aku tak tau..study?impossible la..bukan masenyer lagi..musim exam x sampai lagi..nak kata buat report fyp?lagi la tak.. lebey kurang seminggu yang lalu aku dah stop buat [1st draft]..now just waiting from my supervisor bg tau tuk buat pembetulan jer..just wait, i dont want to meet her..huhu..she wants me to involve for another competition....she force me although i refuse it..bagi la alasan apa pun..last2 dia jugak menang..argh..ini satu paksaan..x tau la..aku memilih untuk mendiamkan diri sampai dia cari aku..malas nak pk sebenarnyer..dan mmg malas pun nak terlibat dengan benda2 mcm ni..dia suka tapi aku tak suka..plz jgn paksa aku dengan benda yg aku x mau buat..bila terpaksa maksudnyer aku tak ikhlas nak buat...bila tak ikhlas ni aku akan buat kjer nak tak nak jer..so camner?nak paksa jugak ker..aduhai..klu sudah tertulis aku perlu terlibat dengan competition ni aku redha..siapa aku untuk menolak ketentuan yang telah tertulis..tapi jika aku diberi pilihan aku tetap mengatakan "T.I.D.A.K"..tapi persoalannyer boleh ker?????

3 comments:

  1. layan je prof san tu.
    pasni tak jumpe dah.
    dun say no.
    always say yes, eventho u never mean it!
    this is the last, so let it just go with the flow..
    alright?!
    chayok!

    (padehal aku pon same..walaupun berat ati nk buat smthing that we dun like)

    apekan daye.
    ni thun last.
    layannzzz :)

    ReplyDelete
  2. mmg susa..
    tp nk bwat cmnekn.. sket je lg..
    gd luck..

    ReplyDelete
  3. x tau la..just ikut jer flow skrang ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...