WELCOME TO MY BLOG

Sunday, March 15, 2009

NABIL ker ni??




Jam menunjukkan 1:50 AM, sedang aku menulis entri blog aku pasal bunga ros tu tbe2 msej phone aku berbunyi..nervous jugak sper la yg msej aku pg2 buta ni..owh akak aku rupernyer..risau gak nper msej aku time2 camni, risau kot ader imergency case ker kan..tapi sangkaan aku meleset..rupe2nyer dia send mms gambar anak buah aku tu=anak dia..hehe.."eh nabil ker ni???"aku buat2 terkejut macam x kenal plak..hehe..ni la anak buah aku..nama penuh dia NIK NABIL NADZMI..dah nak masuk setahun dah umur dia..tapi aku x penah jumper langsung si nabil ni..sure2 la dia x kenal aku sbagai mak sedara dia..mane taknyer time aku balik rumah, akak aku mner ader balik..time aku kat sini dia plak balik umah..msg2 bz la katekan..x sempat nak jumper..hehe..masalahnyer dalam family aku, aku sorang jer yang tak pernah jumper si nabil ni..ape la nasib..akak aku ni pun satu yg pg duk jauh2 sampai kelantan tu spe suruh..kan aku x bley melawat..pastu dia pun cuti x menentu..last jumper akak aku dulu time dia pregnant si nabil tu..time tu umah aku buat kenduri kekah anak along aku tu..pastu kitaorang x penah jumpe da...pastu bley plak suh aku pi kelantan after dah habis belajar kat sini..kira dia suh singgah kelantan dulu pastu baru balik pahang..maen2 ngan nabil dulu..masalahnyer bukan aku x nak..habis barang2 aku ni nak angkut gi mner??dah final year..mesti mau bawak balik sume barang...so aku pun tak tau bila aku berpeluang dapat jumpe si nabil ni..pas habis belajar ni aku dah bertekad nak kjer..nak cari duet poket sendiri..sian kat abah still tanggung anak dia yang sorang ni..x mau susahkan abang n akak2 aku da..especially along yang banyak membantu aku selama ni..emm ina( kakak aku@mak nabil) cakap nak datang time konvo aku bulan 8 nnti..tp boley cayer ker??emm layankan ajerrr...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...