WELCOME TO MY BLOG

Saturday, March 07, 2009

Aku mahu membisu tapi aku tetap mahu

****Sukar untuk ditafsirkan perasaan ini..ada sesuatu yang sedang membelenggu diri ini..tiap kali aku cuba untuk menidakkannya, ianya tetap akan hadir..ibarat ada satu chemistry antara aku dan dia..haruskah aku membisu sedangkan aku juga mahu..tak mampu untuk aku berbicara..walaupun aku ingin mencuba ..namun terlalu berat untuk aku berkata-kata..satu yang ingin kudamba harapan jiwaku..hadirnya dirimu walaupun hanya bayanganmu yang menyentuh jiwa ini..adakah bererti diriku bagimu..akankah hatimu terbuka untukku..berikanlah kepadaku setitik perasaan itu..namun takkan hatiku berharap sehingga suatu saat nanti semua itu akan terjadi*****



p/s:orang duloo2 ckap diam maksudnyer setuju..tapi aper kaitan dgn cter di atas??layan kan ajeer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...