WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, March 17, 2009

Candid pic (last week)




12 March 09- time ni sume tgh tggu lecturer..bajet ader test la ni..sekali x der da..cian diorang ni kan..kene bgn pg2 gi klas..yg jarang nampak muka time kelas pun ader..tipah tertipu!!!!







13 March 09- location DKG 5..Posing ngan ina ni..takder kjer..Tipah tertipu lagi..kelas engineering in society batal..




13 March 09-masih di location yang sama..my friend mrs badrul hisham@ marina azmi.. cube menyembunyikan ke"chubby"annya.. hehe



13 March 09-my friend kay..namer sebenar pratidha ( honestly x reti nak pronounce nmer penuh penuh dia sampai sekarang)..jgn marah kay..hehe




15 March 09-Location;rumah En.Shah (kg wai)..1st baby En.Shah ni..mimi tunjuk kepakaran pegang baby ni..aku??tgk jer.x berani nak pegang camtu...anak orang ni..jd paper sper susah..hehe..teringat aku terlepas pegang adik aku dulu..tapi yg kene marah akak aku..aku x kene..sbb time tu aku kecik lagi..hehe





Hari yg sama n location yang sama..2 baby??..sebaya ni..tapi lain bulan jer..nas plak tunjuk kepakaran dia..ala klu besar camtu aku berani..hehe..





Lenanya tdo....baby ni dari awal kitaorang datang sampai dah nak balik ni x bgn2..tp last terjaga jugak sbb ramai pengacau gaknyer..opps lupa nak mention name dia..RAJA IZDURANI SHAH..x tau la ejaan betul ker tak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...