WELCOME TO MY BLOG

Sunday, April 19, 2009

Study ker??

Time aku edit gambar di atas terkantoi la plak.. salah sorang empunya badan masuk rumah aku ttbe..nasib ler..hehe..x der kjer..borink mengadap nota2 JDM.....alkisahnyer 2 gambar telah dicantumkan manjadi satu dan menjadi sebuah cerita...seronok jugak..hilang sikit borink..borink mengadap nota2 jdm..tinggal satu subtopik aku tak sentuh lg..part account..maybe lepas ni kot..cari mood nak study dulu..biasala bila bermain dengan nombor ni..aku akan pilih time last2 sekali..kurang berminat cikit... since zaman sekolah lagi....tapi takder la bengap sgt.....dulu time kat sek kelas add mate kena pecah ikut group..A,B, and C...semestinya aku bukan berada dalam group A tapi takde la sampai masuk group C..kira2 aku golongan pertengahan ler..nak kata hebat tak jugak..istilah mudahnye kira "boley la"...hehe..

emm..berbalik pada JDM..setelah dianalisis segala nota (tak termasuk account)..banyak jugak nak kena perah otak mengingat segala fakta dan isi kandungan setiap topik...tak tau la yg sudah dibaca tu igt ker tak..bila baca macam boley ingat tapi cuba tutup nota tu..boley ker?..takper tinggal kurang 2 hari lagi ni untuk paper ni...u still have time..insyaallah everything will be ok..chaiyok liza u can do it...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...