WELCOME TO MY BLOG

Friday, April 24, 2009

Doa Buat Kekasih

Masih sempat menjengah blog untuk seketika..ibarat melepas gian..ketagih untuk bercerita..tapi isinya entah apa2..seronok membaca blog Fyin..aku tergolong dalam "cik ada-kerja-tapi-ada-masa-untuk-blog"..hampir sejam aku berada di library..tetapi nota composite yang sepatutnya aku buka masih tersadai di tepi seperti di anaktirikan oleh aku..almaklumlah bila berada di depan pc..ada internet plak tu..apa lagi tak ada keje lain..kalau tak layan blog..layan facebook..kalau tak facebook..layan friendster..tu la kejr rutin aku..padahal niat di hati mmg nak study..melarikan diri dari suasana yg melalaikan di rumah..tetapi rupa2nya di sini juga aku tidak mampu untuk meninggalkan habit ni..waduh..kapan mau study ni..exam dah dekat..hari-berganti hari...tinggal 4 hari jer lagi..last paper untuk aku dan juga final year student bahan..lepas ni takder la nak exam lagi..seronok ker??seronok nak habis tapi sedih nak tinggalkan rakan2..kapan bisa berjumpa lagi...sob..sob..sob...
emm ok la time ondaway nak datang library tadi dengar lagu "doa buat kekasih" nyanyian Ramli Sarip dan Dato' khatijah Ibrahim..so aku nak tujukan lagu ini buat bekas kekasih hati..harapan dan impian semoga berbahagia selalu di samping insan baru..layannnn...

Andainya aku bertanyaPadamu tentang bahagia
Di mana nilai setia
Di manakah puncak cinta
Mahukah engkau mengerti
Harapan serupa mimpi
Ianya dapat terjadi
Atau hilang tak berganti
Sejarah mengajar kita
Menjadi lebih dewasa
Meniti arus angkara
Lupakan kisah yang lalu
Teguhkan tugu imanmu
Doaku buat kekasih

Yang dulu usah dirindu
Hilangkanlah dari hatimu
Doaku buatmu kekasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...