WELCOME TO MY BLOG

Friday, April 17, 2009

SEDANG MENCARI C.I.N.T.A

Salam...entri hari ni aku ingin berkongsi sesuatu..sesuatu yang baru sahaja aku dapat melalui email..aku tak pasti mungkin dulu aku pernah mencari khidmat nasihat melalui internet di kala aku menghadapi kekecewaan..email ini berbunyi...

To liez,


Sahabat saya yang sedang
mencari cinta sejati..




Manusia diciptakan oleh tuhan mempunyai naluri untuk menyukai lawan jenis. Dan secara naluriah pula rasa tertarik itu akan diikuti rasa memilikinya. Jika liez saat sekarang sedang tertarik dengan seseorang maka liez akan berusaha untuk mendekati dan mencari – cari perhatiannya. Andapun akan melakukan segala usaha untuk mendapatkan perhatiannya, tapi kerana kurang memahami rahsia hati yang liez dapatkan bukanlah dia tertarik pada liez tapi sebaliknya dia bisa jadi akan membenci liez dan akhirnya menjauhi liez.


Manusia juga diciptakan dengan segala kekurangan dan kelebihannya, dimana semua orang sudah dikurnia kedua hal itu secara adil. liez masih ingat cerita sicantik dan siburuk rupa? Mengapa seorang putri yang cantik bisa jatuh cinta dengan seseorang yang buruk rupa? Apakah ketampanan ukurannya? liez pun sudah bisa menjawabnya. liez juga tentu pernah menonton film yang”Dimana seorang selebriti cantik dan kaya jatuh cinta pada bodyguardnya, Apakah kaya ukurannya? liez pun sudah bisa menjawabnya. Jika liez adalah orang yang rendah diri kalau berhadapan dengan lawan jenis, kurang percaya diri karena kekurangan liez, liez jangan berkecil hati . Guru Cinta akan menuntun liez untuk membangkitkan rasa percaya diri liez. Bersyukurlah liez yang terlahir dengan wajah tampan, cantik dan berkecukupan dan dengan mengetahui rahasia hati yakinlah lawan jenis liez akan mencintai anda bukan karena ketampanan, kecantikan dan wang liez saja tapi liez akan mendapatkan cinta sejatinya.


GURU CINTA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...