WELCOME TO MY BLOG

Monday, April 13, 2009

HARI INI

Salam...firstly thanks god.....finally i already finish my FYP REPORT..happy yang tak terhingga after submit 2 copy report kat office pagi tadi..actually dah settle sume sabtu lepas..but after submit pg tadi, KEGEMBIRAAN tu semakin terasa walaupun ada sedikit KEKELIRUAN sekejap pasal LOG BOOK.."mane awak punyer log book??"..."aik kena submit jugak ker??"hadoi kalau aku bawak pg td sure time tu jugak aku bg..tapi masalah log book tu kat rumah..dan log book tu bukannyer proper sgt..so decide nak hantar esok jer la..kasi kemas cikit..janji ada..

CLINIC MMC (metal matric composite) for final exam...lewat 5 minit..then after 10 minute dah habis..sempat dengar cikit jer..tapi takper dah salin aper yang patut..macam kene baca semua jer nota..apa2pun nak layan citer "WINTER SONATA" kasi habis dulu..pastu baru nak study..x der mood nak study lg..biasa la dah nak exam ni macam2 la dugaan datang..walaupun cerita ni dah berzaman tapi tetap layannnn..ini adalah cerita bersiri ke-3 yang aku tgk berturut-turut selepas GOONG and GTO..sbb tu aku x suka nak start..sbb akan malarat mcm ni la.. dan musim exam jer dia datang.....walaupun sedar tapi aku x kesah..janji aku BAHAGIA..hehe

PRESENTATION MMC-kelas hari ni aku rasa agak kelam kabut..presentation aku rasa macam melepaskan batuk ditangga jer..sume mcm x berapa nak prepare..maybe dah bosan SELALU buat presentation kot..

MACAM-MACAM...sedang aku bersantai-santai tgk WINTER SONATA kat bilik, tiba aku rasakan ada sesuatu berlaku di luar..melihat HOUSEMATEKU bertungkus lumus siap ada adegan lari2 di dalam rumah demi menyiapkan report fyp..kekalutan berlaku di situ bila jam menunjuk 4 ptg dan report tak print2 lagi..tbe2 printer buat hal...dah la banyak nak print..yg print pastu kena reject.. kecian plak aku tgk..tapi x tau nak tolong macam mner..tolong tgk jer la..doa2 diorang sempat hantar hari ni jugak report tu..dan sekarang RUMATEKU masih tgh duduk print report baru coz ptg td tak jadi hantar...chaiyok...

MAKAN-MAKAN...tadi aku melantak LAKSA , BURGER DAGING SPECIAL with TEH "O" AIS LIMAU ...pergh bestnyer ..terasa nikmat makan tu...k la nak pi mandi dulu then nak sambung tgk "WINTER SONATA"..dah tgk sampai cd 7..target hari ni nak tgk sampai cd 10..pergh siap ada target lagi tu...biasa la hidup kena ada target..tapi untuk benda2 macam ni jer la...pkul bpe la aku nak tdo plak nnti..dah la pg esok ada kelas lg...huhu...

P/S..Aku rindu bangat kat xboyfriend aku dulu bila tgk cite winter sonata..tp rindu jer la..x lebih dari tu...dia dah bahagia agaknyer di luar sana..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...