WELCOME TO MY BLOG

Saturday, April 11, 2009

kala bulan mengambang



Salam....ok this time aku nak story yg aku bru sahaja selesai membantu seorang teman buat kejer..cian plak aku tgk..kjer aper tu biar la aku rahsiakan..nnt tercetus perang dunia plak..tapi yg menimbulkan dan menaikkan kemarahan dan angin aku ni bila depan2 aku ni si polan ni kata somebody ni macam tak penah buat kjer2 mcm ni..halooo..you jgn igt you tu bagus sgt k?..u bikin gua panasss betul...do u think u're perfect enough???...u kene accept ler dunia ni x semua org boley jadi somebody yg macam ko yang perasan bagus tu...masing2 ada kelebihan and kelemahan masing2...so u better keep quite in front of me..i dont like u who really2 such a pathetic person...zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...