WELCOME TO MY BLOG

Monday, July 05, 2010

Coretan awal july

Awal July 2010,

Bila masuk awal bulan jer aku sure gelabah..maksudnye masa dah berlalu dan tak mungkin berulang...takut nak menempuh masa depan.Kerisauan sentiasa membelenggu hidup aku.Macam-macam yg aku fikirkan..kadang2 buat aku susah hati pun ada.Terlalu berfikir mahukan itu dan ini tapi masih duduk sambil menunggu ape yg bakal terjadi tanpa sebarang tindakan pasti mustahil untuk dicapai.Ape lagi yg harus aku lakukan agar aku tidak lagi trasa untuk meluahkan entri sebegini lg..aku mahu mewarnai hidup2 aku seperti mana org laen. Aku juga ingin bahagia seperti mereka....sukarkah untuk aku gapai segalanya..demandkah aku untuk segala perkara sampai tak ada satu pun yg aku inginkan dapat digenggam.Aku begitu mengharapkan sesuatu sampai satu ketika aku kecewa sendiri..
"Dia" baru sahaja aku kenali..baru mula untuk menyulam perasaan kasih dan sayang..tiba2 timbul sedikit keraguan. Adakah ini hnaya maenan perasaan aku sahaja..Again... aku diduga untuk membuat pilihan lagi...aku tak mau hati ini dipermaenkan.cukuplah sekali..aku tak nak merasainya lg.
"Kamu" walaupun kamu sendiri tau situasi diri ini.kamu masih setia melayan segala kerenah aku yang tah ape2 ni. Jangan mengharapkan ape2 dari aku.Aku hanya insan biasa.Aku tak mampu untuk berikan perasaan "itu" lebih dari yang sepatutnya.Cukuplah sekadar berkawan dengan aku.
"Awak" maaf kerana sudah lama tidak berhubung sebab diri ini sendiri keliru dengan pilihan yang dibuat sekarang. Awak terlalu baek. Terasa diri ini tidak setanding kebaekanmu.
"HARAPAN" dan "IMPIAN" mohon berjalan seiring agar aku mampu sentiasa mengukirkan senyuman


by:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...