WELCOME TO MY BLOG

Friday, July 23, 2010

Keliru...dan penat

~assalamualaikum~

~Bila hari Jumaat~
aku berkira2 nak pulang ke rumah spe..rumah along kat ceras ker,abang kat s.buloh ker or umah ina kat s.alam..umah ina tiap2 minggu aku blik..cuma minggu ni aku tak tau lg la..tapi aku perlu jugak balik sebenarnyer..huhu..aku perlu kuar dari area MARDI ni sbb aku perlu cek kembali account maybank aku..semalam kena deduct kat atm machine cimb..banyak plak tu jumlahnyer..keletihan aku pk smlm..dah wat report..td pg org bank call suh cek balik kat atm..dia pesan laen kali hujung2 bulan jgn cucuk kat atm laen selaen dr bank tu sendiri..sbb kes ini dah sering berlaku..huhu..mana ar aku tau..tapi..tapi..aku cek lambat sikit la kot..sbb aku pun tak tau bila aku nak kuar..seminggu bertapa dalam MARDI ni..borinknyer la....dulu ada member yg sudi hantar pg balik skang dia dah kuar..aku pun x tau camner nak settlekan hal ni..nak pinjam kete abg dia bg ker tak ni..dah nak dekat sebulan aku macam ni..tapi aku x berani nak bersuara..kenapa tah..sbb aku x suka susahkan org sebenarnyer..kalau ada prob pun jarang aku bg tau kt orang...selagi aku boleh hidup dengan cara ni..tapi dalam hati bila la sume ni nak berakhir..keletihan berfikir..bila otak dah tepu ngan masalah nak wat apa pun x jadi..hatiku bukan di sini sebenarnyer..ada masanya aku x suka apa yang aku buat sekarang..bila x rela dan x suka..mcm2 hal la yg aku nak buat..nak ponteng masuk ofis..x mo dtg langsung pun ada..x mo buat kjer yg org suruh..mula x suka itu dan ini..dia tu mcm tu..dia tu macam ni...hampehhhh..sakit jer jiwa aku..

~kembali padaNya~
Lumrah manusia bila ada masalah bru igt padaNya yg satu...aku mohon ketenangan dan dipermudahkan setiap perjalanan hidup ini..berikan petunjuk agar aku tidak salah memilih..kuatkan semangatku menempuh semoga tabah menghadapi segala cabaran yg datang dan bakal mendatang..berikan kesihatan yg baek,dimurahkan rezeki..dan ditemukan dgn jodoh yg baek..aminnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...