WELCOME TO MY BLOG

Thursday, June 24, 2010

Pagi yang indah

6:30 am..macam biasa bangun pg...waiting for my rumate kuar dr bilik air...sambil tu bley la bring2 dulu amek mood dulu b4 betul2 ready nak bgn..hehe..then bila rumate dah siap mandi giliran aku plak..alamak sejuk nyer air ni...rase lepas mandi nak capai selimut balik sambung tido..emmmm bestnyer...tapi lupakan hasrat tu..kjer2..cam biasa lepas mandi, solat subuh dan get ready prepare diri..touch up cikit...biasa 30 minute siap ler (make up 15 minute+15 minute tuk bersiap dr hujung kepala ke hujung kaki)..hehe..ari ni pakai kebaya hitam+kain batik+tudung oren + high heel hitam aku yg ada replika bunga tu...wah macam ni baru rase confident nak mulakan hari ini.. dah siap kuar rumah..my friend text me.."liza tggu kat kuarters nnti aku amek ko"..wah thanks sarah tak payah ler aku menapak ke kafe macam biasa...tak payah ler org nak pandang2 aku cam tak penah nampak org jer..kekeke...dah sampai office cam biasa ler..kemas2 cikit tempat aku..then mst gi toilet sbgai kewajipan aku pg2..haha..tapi bukan nak buang hajat k!!!!jangan salah paham tau..nak gi kemas2kan diri jer..betul2kan apa yg patut...kalau tudung ni senget ker..make up tebal sangat ker..bru senang hati nak wat kjer..haha..ok coz aku mmg tak amek breakfast, so aku decide gi pantri wat air..wat nescafe o tuk alas perut aku samentara nak tggu time tea break kul 10..tea break biasa aku brunch terus..beli makanan tuk cover tgh hari jugak..jimat cikit macam ni..dengan secawan nescafe o, aku mengadap PC en.Lan..online..yela tempat aku x der pc..laptop aku takder..so kena la lepak tempat org..so aku pun mengambil kesempatan sementara org empunya tempat ni tak datang lg..panjang jugak entri pg ni..tapi ape yg bestnyer pg ni???..hehe..pg2 dah dapat msej dr my laling2..malam td dah borak lamer gler...best tul tak sangka masih ada yg sudi melayan aku..nak serius ker???ala tggu lama cikit la..baru2 lg..layan jer kan..tapi bukan satu...tapi dua..haha..cari penyakit la ni...jap lg kantoi naya aku..


by:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...