WELCOME TO MY BLOG

Thursday, June 10, 2010

Wedding Album 2010;P/S buat pengantin Baru

Entri ni ditujukan khas untuk teman2 yang baru jer malangsungkan perkahwinan baru2 ni.Tumpang gembira dengan korang.sory sebab tak dapat hadir ke majlis bahagia kalian.

Aida and Filah



Filah di pelaminnya
P/S:To Filah.Selamat Pengantin Baru.Sory aku tak dapat datang ke majlis ko ahad lepas.Terkilan jugak tak dapat balik sedangkan satu kg jer.huhu.Aku sgt2 berharap berada di majlis ko ari tu tapi atas sbb tertentu x dpt dtg.Aku and syikin dah plan nak jumpe ko kat kl jer nnti sebagai balasan ketidakhadiran kitaorang maraikan bersama hari bahagia ko.Tak sangka ko kawen dulu dari aku.Senyap2 ko rupanya berisi jugak.Ko dah join club dengan syikin.Tinggal aku,aida and ana yg still single.Doakan kitaorang dipertemukan jodoh secepat mungkin.hehe

paie dan suami
P/S: To Paie (housemate Unimap), semoga berbahagia ke akhir hayat bersama suami tercinta.U're so lucky gurl..dah ada kerjaya lepas habes belajar...beli kereta then kawen..best nyer..i wish to be like that..but aku pun tak tau ble plak turn aku..huhu

mimi and nudin
P/S:To mimi and nudin.Selamat Pengantin Baru.I wish aku pun akan ada kat sana bersama teman2 laen di majlis korang tapi x dapat datang.Dah jd Puan Mimi pun.Selamat menempuh alam baru.


maslina
P/S: X-schoolmate..Sek Keb Sungai Kruit, Sungkai Perak.Selamat Pengantin Baru Friend..


AZLIZA ARIS DAN SUAMI

P/S:To azza dan suami.Selamat penganti Baru.Semoga Berbahagia Ke Akhir Hayat. Kembar aku kat asbt dulu (sbb nama kita serupa).best kawan dengan ko..kalau ko incharge reunion mesti jd nyer.walaupun tak ramai yg join.Pasni spe plak nak ganti ko wat kjer2 ni kn...pasni reunion bawak anak la plak..hehe

RIZAL dan ISTERI
P/S:SELAMAT PENGANTIN BARU.My partner (Ketua Pengawas 1998-srk rentam).




P/S:GAMBAR2 DI ATAS DICILOK DALAM FB.SORY KAWAN2.





by:



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...