WELCOME TO MY BLOG

Friday, June 11, 2010

LAGENDA BUDAK SETAN


Membuai jiwa, meruntun perasaan, mengundang ceria segala suka duka terhimpun di sini. adakah senyuman yang tercipta atau airmata kesudahannya? hanya Tuhan yang menentukan segalanya. . . Lebih satu dekad Kasyah mencipta cinta. Dari lelaki yang tak pernah kenal erti kasih sayang. . . dia menjadi pencinta agung. Dia tabah mengharungi apa saja. . . demi sumpahnya mencintai ayu sehingga ke akhir hayat. Setulus manakah agaknya cinta seorang lelaki yang pernah dilabelkan sebagai budak setan kerana kenakalannya di zaman persekolahan? Namun, berjayakah dia menyunting Ayu menjadi permaisurinya? Akan bahagiakah dia? Mampukah dibuktikan pada dunia. . . cinta adalah segala-galanya! Cuma Ayu yang punyai jawapan itu. Dan, Allah sebagai penentu! Dan, siapakah pula Katerina?

Dari sebuah novel ke sebuah movie.Sejak diwar2kan di media aku nak sgt tgk movie ni.Movie ni telah beberapa hari ditayangkan di pawagam dan mengumpul kutipan sebanyak 2 juta dalam tempoh 5 hari.WOW..membuatkan aku tak sabar nak tgk..tapi bila la agaknyer.aku dah lama tak tgk wayang.Last movie yg aku tgk pun awal tahun lepas.Yela aku bukan kaki tgk wayang.Orang ajak baru ikut.Kalau tak nak pg sendiri tak ada la.tapi cter ni aku mesti tgk.Sorang2 pun aku tak kesah..haha..Sebenarnyer tak pernah baca pun novel ni.Tapi aku pernah dengar pasal novel ni dari seorang teman.Lepas dgr jer rasa macam best,tapi bila aku cari kat kedai2 buku tak pernah jumpa.aku harap aku akan memiliki satu novel ni..layan jiwang sikit.tapi aku pasti tak semua yg dalam movie ni sama atau erti kata laen sebijik cam dalam novel sebenar.Mesti ada kekurengan ckit.tapi takper nak tgk jugak..sekarang tgh pk nak ajak spe eh pg tgk cter ni..hehe







by:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...