WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, October 18, 2011

Tentang Hati

                                                               Hati yang sedang diubati.

Tak guna merindui sisa2 kisah dahulu..sbb yg pasti ianya x mungkin kembali..secebis kenangan tak ingin sekalipun untuk aku imbas kembali..kiranya semua itu akan menyakitkan lg hati ini..biarlah semuanya berkubur dan jangan sekali-kali singgah pada diri ini…

****permulaan yg agak jiwa2..tetapi semuanya benar belaka..hehe****

Mood sekarang mmg nk berjiwa2 melayan lamunan yg belum lg terhenti..teringat akan kisah2 dahulu..saat2 bahagia..bahagiakah???..erti kebahagian sebenar2nyer belum lg tercapai..dulu2 pun sama jer..so buat ape aku nak sibuk2 pkkan benda yg dah lepas tu kan…sebenarnyar inginkan satu perubahan dalam diri..nak ubah segala yg perlu..nak cuba segala yg belum pernah dibuat..nak jd sedikit nakal beley x?...tp berpada-pada lah. …haruskah untuk jd begitu?renung2kan dan selamat beramalJ

Nak cari kejer baru lah...why? sebab dah boring.boring sgt..lg satu gaji yg aku dapat sekarang berdasarkan kerja dan masa bekerja aku ..so.. klu nk suh aku buat kerja lebih u have to pay me more than u had given..am I rite?..haha..walaupun sememangnya kerja sekarang x menjanjikan ape2 pd aku..sekadar cukup makan n bila tgh bulan jer duk tenung calendar tggu hujung bulan…sgt2 lah tidak tertahan lg bila segala kemahuan dan kehendakku terpaksa dikuburkan..so aku perlukan kje yg akan jadikan aku cepat kaya..bukanlah nak mintak kaya sangat cam millionaire tuh..dalam erti kata laen nak kaya yg cukup mkn pakai..keperluan dan kehendak dapat dipenuhi..kasi up skit maintenance diri..biar org pandang nnt tak berkelip2 mata tu..hehe..tu lah impian sekarang…harap semua tuh dapat dipenuhi dalam tempoh dua tahun nih..that time umur dalam 27..ok lah tu...wah harus berusaha keras untuk dapatkan semua tuh…

Latest interview aku pg last week..pasir gudang,Johor..agak jauh..tapi xpe..pengalaman..tp tgk position jugak ..nak pg jauh2 position yg nk interview tu biarlah berbaloi..dapat x dapat belakang cter..klu dapat Alhamdulillah..kalau x cuba dan cuba lg..insyaallah pasti akan ada jugak nnt.antara cepat dan lambat.tp semua bergantung kpd usaha aku sendiri…statement pasrah sebenarnyer..hehe..

Note***Countdown for my e-bf wedding..haha..parah betul si keras hati nih..lalalala


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...