WELCOME TO MY BLOG

Friday, October 14, 2011

.......


I’ m back..hari2 visit blog nih..tatap dan terus menatap mimikirkan ape agaknyer story yg nk dictekan..agak buhsan bila bercerita perihal yg sama..balik2 isu yg sama..yelah benda tu jer yg duk pk dr dulu dan kini..walaupun berkali2 cuba untuk tidak lg mahu terlalu memikirkan benda yg tah ape2 tu..tp apekan daya..aku manusia biasa..naluri wanita itu terlalu halus untuk diusik..bila hatinya terluka..makan masa untuk diubati..dan kini aku x pasti ianya sudah sembuh seperti sedia kala atau semakin parah..teringin nak berubah..mulakan hidup baru dan tidak lg berfikir perkara2 yg remeh temeh tu..tp bagaimana harus aku atasi semua itu..sedaya upaya aku kuatkan semangat diri..tp kadang2 aku tewas jugak..tak tau nak buat mcm mana lagi..Ya Tuhan  ketemukan bahagia yg aku impikan..amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...