WELCOME TO MY BLOG

Friday, August 20, 2010

TERKENANG KEKASIH LAMA



****************haruskah*******************

Tidak terniat di hati ini untuk mengungkit kisah lama,namun sesekali terkenang juga..x mungkin kerna sayang cuma kadang2 terkenang.almost 3 years berlalu.tapi segalanya masih segar dalam minda ini.org kata untuk melupakan seseorang kita perlu bertemu org baru..sampai hari ni masih belum ada yg dapat menguburkan segala kenangan dulu..aduh kenapa bisa jadi begini..cukup2 lah..

****kenapa****

Sedang asyik melayan fb..tbe2 terpanggil untuk melihat fb bekas kekasih lama..sebenarnya selalu jer view dia nye fb..sje2 x ada kje..lepas tu mula nak mkn hati sendiri..tapi x sekuat dulu la..masih boleh handle lg..sekali tertangkap pd satu nama..insan punca kenapa aku masih berstatus single sampai sekarang...tup2 dah kawen rupanya..tapi bukan dengan x-boy aku dulu..dgn org laen..x-boy aku plak macam angau dilamun cinta dengan awek baru dia..sabar jer la kan..

****pasrah***
tiada kata laen yg dapat aku luahkan,selaen redha dengan ketentuanNya.Sudah tersurat bukan jodoh aku dengan si dia.Aku pasrah.Sedar akan kata2 ini
"banyak yang bercinta bertahun-tahun akhirnya putus juga"

***sukarnya***
Bukan mudah mencari pengganti selagi hati ini tidak bersedia.Takut perkara sama berulang..tapi masih sedar.. "jangan bilang tidak jika kita belum mencuba,siapa tahu akan sama hatimu dan hatiku"

***pencinta setia***
aku akui setia terhadap cinta yg dibina.sekali aku jatuh cinta..setia yang aku pertaruhkan..tapi masih belum ada yg mengerti

Mohon diberi petunjuk dariNya..agar dipertemukan jodoh yg terbaek dalam hidup ini..

3 comments:

  1. lieza! sabar menghadapi dugaan..
    smoge ketemu cinta sejati! amin..

    ReplyDelete
  2. Dhiya_iman:i hope so
    anticrusnik:siapakah ini..saya kenal awak ker??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...