WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, August 10, 2010

Jealousy


~1:43 am:start writing~


Lama x singgah, lepas edit2 blog ni cam x ada mood nak cte pape..agak2 sedap ker mata memandang blog ni?..to me???


"so so " jer..

letey tau meng"edit"..kalau x ada kjer laen bley la nak melayan sume2 ni..heh..cam bz jerk..haha..bz apa la sgt..aku tak punya waktu untuk berceloteh dan masanya sentiasa tak kena bila aku mahu bercerita..tapi sekarang ada sedikit masa sebelum aku mahu melelapkan mata..dah lama aku tak singgah blog ni di waktu pg2 buta mcm ni..dulu zaman2 belajar ada la.skrg ni jadual dah bertukar..so tiada lg coretan seawal 2 pg mcm dulu2...


emmm..everyday bukak fb..i dont know why people slalu expose ape yg diorang rasa kat fb..nape eh???..aku plak???ada la beberapa kali cuba berbuat begitu tapi cam x selesa jer..aku nak expose cte pun kt sini jer..bnyak sikit ruangnyer..hehe..lg pun ni private area aku meluahkan perasaan..fb?x maen ler..sikit2 boley la..fb terlalu open bg aku..kat sini sape la nak bace panjang2 karangan ni..menulis pun malas..apetah lg nak membaca..tul tak..???


tapiiiiiiiiiiiiiiii...bila bukak fb jer..x bley tahan la tgk rakan2 yg sdg berbahagia sekarang ni..atau kata singkatannye "jealous"...yg letak gambar kawen ,letak gambar tunang la,siap letak gambar time honeymoon lg..huhu..sgt2 la jelezzy..aku ble plak???


sedang mencari..susahnyer nak dapat yg baek budi pekerti ni..sob sob sob..huhu..tkot tak laku2 jer sampai ke tua..sian la saya camni..
sekian
wassalamu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...