WELCOME TO MY BLOG

Monday, May 03, 2010

Sekadar Hiasan

PERIHAL NAK KJER PUNYER PASAL

Empat jam yang lepas...baru jer lepas interview dengan satu company ni..naseb baik abg ipar cuti hari ni, mintak tolong dia hantarkan...keghairahan untuk mencari kerja menyebabkan aku tak kesah ape2 company pun..main belasah jer kate org..yela bukan senang nak dapat kjer sekarang..so bila dapat panggilan tuk interview rasa excited gler..mula la check kat website pasal company ni...kalau tgk dalam website ni mmg ok..so prepare ler ape yg patut tuk interview tu..bila hari yg ditunggu dah tba, dah sampai kat depan pintu masuk tiba2 rase semacam jer.."betul ker company ni".. INDAH KHABAR DARI RUPA...so aku pun telah menukar plan untuk memastikan aku x akan dapat kjer kat tempat macam ni..hehe..tapi setiap soalan yg diajukan akan aku jadikan panduan untuk masa akan datang..Actually company ni kcik jer..owner dia org cina..diorang pun terus terang bg tau x der tempat solat kat tempat kjer tu..aku pun dah agak sebenarnyer..so tak perlu berharap la dapat atau tak,kalau dapat pun aku akan tolak...kalau kjer gaji besar pun tak semayang tak guna jugak..






WALIMATUL URUS

Bulan depan jer aku dapat 3 jemputan kawin..yang best sangat2 tarikh kawin same plak tu..hadoi..camne eh..walaupun tak decide dapat pergi ke tak tapi keinginan nak pg tetap ader
  1. mimi-terengganu
  2. paie-johor
  3. filah-pahang
Setakat ni, nama2 di atas dah confirm tarikh..yg akan datang tak tau la plak....salah seorang mungkin aku akan pergi kot...x bley la nak pg semua..kalau x ada aral aku akan sampai.insyaallah

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...