WELCOME TO MY BLOG

Monday, May 24, 2010

Pemangsa atau Mangsa

Pemangsa or mangsa...

Hampir 3 bulan dalam BeST Programme..best pada nama jer..selainnyer mereka yg terlibat jer yg tau..huhu..lagi 3 hari tuk aku habiskan kelas kat UniRAZAK ni..pasni aku sepatutnyer kena lalui satu lagi fasa dalam program ni.."internship"..aku mungkin buat internship kat MARDI kat Serdang..masih menuggu jawapan..dalam "proses" katanya..tapi aku jugak tgh tggu berita dari member aku tuk buat internship kat "petronas"..tapi yg ni mmg tak boley bg harapan besar..yela company besar tu..kalau dapat mmg bernasib baik la..

Esok, ader pre-presentation tuk projek businees plan..aku tak tau adakah aku pemangsa or mangsa dalam kes ni..aku bersusah payah menyediakan apa2 yg berkenaan tuk presentation esok tuk elakkan aku jd presenter, suddenly ada org maen menuding jari mintak aku yg present kononnyer aku jer yg tau pasal benda ni..bengang jugak, sory my friends sbb aku telah meninggikan sedikit suara aku terhadap kalian..bukan ape ur bad attitude makes me really feel like crazy..lepas tangan terhadap apa yg sepatutnye dipertanggungjawabkan..itu betul2 buat aku angin satu badan..i still meet this kind of people in my life..huh..

OK..RELAXXsssss...i just want to think positive..taknak marah2..taknak tension2...everything will be okay..smile...(;...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...