WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, February 16, 2010

SHOULD I change????

Salam..untuk si diari hati..

Aku kembali di sini..meluangkan sedikit masa yang tak seberapa untuk entri kali ini..jejari ini teringin sekali menari bercerita..namun kesuntukan masa mungkin cerita ini tidak akan selebar mana..aku baru sahaja singgah di laman blog teman2..ramai yg dah ada blog sendiri sekarang..bercerita perihal masing2..teknologi semakin maju..tiada lagi diari di tulis di dalam buku..satu perubahan yg patut kita syukuri....ALHAMDULILLAH.

SHOULD I CHANGE???aku tak pasti kenapa ini menjadi tajuk utama untuk entri aku kali ni..tiba2 jejari ni pantas sahaja menaip perkataan ni..ape yg patut aku ubah sebenarnye ni???

AKU PERLUKAN PERUBAHAN!!!yes...itulah yg aku perlukan..perubahan dr segalanya...merendahkan sedikit nilai yg selalu aku tetapkan kepada sesuatu..mungkin aku terlau demand untuk sesuatu perkara sehingga aku sendiri kehilangan apa yang aku dah miliki..

CINTA...aku masih lagi mencari..hanya doa sebagai bekalan agar aku dipertemukan dengan seseorang yg betul dan mampu menerima aku seadanya..aku yakin dengan ketentuanNya..Jodoh pertemuan hanya di tanganMu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...