WELCOME TO MY BLOG

Sunday, February 28, 2010

Last entry for february...

This is my last entry for this month...

28 feb 2010...8 hari selepas besday yg ke-24..tomorrow my life will be change again..esok aku dah kena register tuk jd trainee for the Biotechnology Entrepreneurship Special Training (BeST) Programme kat Unitar KL...tarikh notis berenti kerja still ada 10 hari..nampaknye aku kena cabut awal..sory to my supervisor...nampaknyer perkara yg sama akan aku lakukan mcm kat tempat kerja lama dulu..he2..aku terpaksa lakukan ini sekiranya aku dapat peluang yg lebih baik dari apa yg aku ada sekarang...peluang hanya datang sekali dalam hidup...aku masih berkira2 sebenarnya nak masuk kje tak hari ni coz kalau masuk kjer ari ni dah tentu lewat malam baru balik..then awal2 pg esok aku nak kena kuar rumah..register kul 8 pg...baru2 ni time survey tmpt tu aku keluar kul 7 dr rumah..tu pun sampai 15 minit sebelum kul 9..kalau kul 8..mau 6 stgh dah kena keluar..huhu..nasib badan la..nak wat camne guna public transport..kita yg kena tggu dia..bukan dia tunggu kita..ape2 pun aku berharap segalanya berjalan lancar..semoga aku dapat menjalani kehidupan baru aku dengan lebih baik..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...