WELCOME TO MY BLOG

Sunday, August 02, 2009

life is not easy as u think..

Actually,I don't have any idea to write something here..serabut pk macam2..masa aku sangat terhad untuk berceloteh panjang di sini..time kje rase macam2 benda nak diluahkan ..tapi bila dah ade peluang idea2 tu hilang mcm tu je...

IMPIAN..nak capai target yg diimpikan terlalu jauh sekarang..tapi aku tak boleh gelojoh untuk capai apa yang aku nak..kesabaran perlu diutamakan sekarang..walaupun kadang2 terfikir sejenak adakah keputusan yg aku buat sekarang betul dan berbaloi..segalanya terserah pada aku sebenarnya untuk menentukan hala tuju hidup aku ni...tapi kadang2 aku perlukan khidmat nasihat seseorang..aku letih untuk melakukan tindakan dan buat keputusan sendiri..walaupun ada yg menyokong...sbb aku tak pasti jalan yg aku pilih ni adakah betul atau tak...terlalu berserah kepada takdir pn tak semestinya itu yg kita mahukan dalam hidup ni...kita mampu mengubahnya menjadi lebih baik..

Tuhan ..bantulah aku...permudahkan perjalanan hidup aku..amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...