WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, August 25, 2009

CONGRATULATIONS







Firstly...ayat pertama yang aku nak cakap kat sini,CONGRATULATIONS to all my friends yg dah grad 15 august 2009 yg lepas..4 tahun bergulamang dengan nota2,exam,kelas dan seangkatan dengannya... akhirnya kita berjaya menggengam segulung ijazah..cita2 time kecik dulu.."nak belajar sampai ke menara gading"..dah berjaya pun..saat paling manis saat kaki melangkah ke dalam dewan di mana di situlah ibu bapa kita berada melihat muka2 bahagia dan berjaya masuk dengan bangganya..hampir menitis air mata ini saat itu..kenangan manis yg tak mungkin aku lupakan..sekarang masa untuk membina future life..lepas ni nak jadi ape yer????..persoalan yg bermain di kepala sekarang..

OK..this is my experince sepanjang menanti hari bahagia aku..aku rasa akulah org yg paling busy menguruskan segala persiapan untuk hari yg dinanti ni..bermula dengan persiapan untuk diri sendiri sampailah mengurus kehadiran family aku ke perlis untuk meraikan hari bahagia aku..ALHAMDULILLAH itulah perkataan yang aku patut ucapkan selepas pelbagai onak dan duri terpaksa aku tempuh..akhirnya segalanya berjalan dengan lancar...thanks kepada teman2 yg membantu secara langsung dan tak langsung..

12/13 august 09-CUTI..nasib baik manager approve cuti aku..kalau tak ponteng jer..peduli ape aku..bertolak dari pahang ke kl dengan bad..jumpe ina dekat kl..aku,ina n alida gether sekali ke perlis dari stesen bas jalan duta..kitaorang sampai seawal 4 pg..melangut kat stesen bas tak tau nak wat ape..then pg baru check in hotel kat kangar..waiting for linda n kay dari baling.kedah..pukul 12 baru diorang sampai..lunch sekali..then amik jubah..ok this time la nak nampak muka2 yg dah lama x nampak sejak habis belajar 3 bulan lepas..then lepak2 kat wang ulu..amik gambar..



RAPTAI..ingatkan ade raptai betul2..sekali taklimat biasa je..rugi aku mintak cuti awal..kalau aku tau baik aku datang lambat sikit pun takper ngan family..hari jumaat plak..waiting for my family..ptg baru sampai..so igt nak ajak gi padang besar dah tak sempat..malam je kuar makan kat kuala perlis..melantak sampai nak muntah aku..

HARI YANG DINANTI..awal2 pagi aku dah siap..bawak family pergi breakfast kat kangar dulu..bukan ape lama nak tggu tgh hari baru majlis habis..dekat dewan 2020, dapat jumpa kawan2..tu pun sekejap jer dapat sembang..then terus rush masuk dewan..habis majlis sume keluar dewan cari family masing2..time ni mana yg sempat jumpe jer la dapat bergambar..frust tak ade gambar kelas sebenarnyer..aku pun rush nak balik petang tu jugak..actually singgah kuala kangsar,tido semalam kat sana then sambung perjalan pagi ahad..singgah rumah kakak kat shah alam..ptg ahad baru aku bertolak balik pahang..

ISNIN- masuk kerja..tapi esoknyer mc tak dapat masuk kejer 4 hari..letih n tak sihat..risau jugak kalau2 kena H1N1..bukan ape tanda2 tu ada..lagipun baru balik dari perlis, tempat public plak tu..kemungkinan nak kena tu mmg besar..kena la aku dikurantinkan kat rumah 3 hari..alhamdulillah setakat ni demam aku pun dah kebah..tggal batuk2 jer..tapi masih berjaga-jaga..

apa2 pun memori indah ni tak mungkin aku lupakan..to all my friends good luck for ur future life..makan nasi minyak jangan lupa jemput nanti..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...