WELCOME TO MY BLOG

Sunday, July 24, 2016

i'm a stalker

Hi..I'm back again to this blog...kembali mengisi kekosongan masa dan hati ini..OK can u see the title above..yes I'm a stalker..stalker dlm diam..setakat ni aku stalker 3 org yg pernah hadir dlm hidup aku..what??kamon la Liza move on..but I have to tell the truth that i cannot simply forget them just like that..for my 1st love, even though u already married with ur love one but I still follow what are u doing now..byk perubahan yg membahagiakan kamu.. Alhamdulillah untuk itu..untuk insan kedua, nampaknya harapan untuk dirimu kembali mencari diri ini sekadar angan2..u really mean it to not waiting for u as u not ready yet ..but I know u already have somebody now hasil kaji selidik aku jgk...untuk dua2 insan ini hari ni adalah hari lahir kalian..selamat ulang tahun kelahiran buat kalian berdua..untuk insan ketiga, masih hanging... sometimes terasa diri ni hanya dipermainkan shj..x ada kata untuk serious setakat ni..so aku pilih diam sampai tahap aku boleh tahan..sebenarnya dah nk angkat kaki pun cuma masih mengharap..again????xpelah Tuhan nk uji kesabaran aku la ni..jgn putus asa..usaha..usaha.never give up Liza..k.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...