WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, December 01, 2015

Aku pendosa yg ingin ke syurga

Assalamualaikum...

Untuk entri kali ni lebih kepada untuk muhasabah diri aku sendiri..Ya aku pendosa yg ingin ke syurga..tajuk yg disampaikan oleh juara daie Hamidah begitu terkesan di hati dan terkena pada batang hidung sendiri..Ya aku akui aku juga gologan pendosa yang juga ingin ke syurgaMu ya Allah....tak terhitung agaknya dosa yg aku lakukan sepanjang hidup ini..selama 29 tahun hidup di dunia yang fana ini aku akui yang aku juga tidak terlepas melakukan dosa mahupun sedàr ataupun tidak..terpikir juga aku adakah ibadat aku selama ini diterima olehMu ya Allah sedangkan pada masa yg sama tetap melakukan perkara laranganMu..Ya hidayah itu milikMu ya Allah..masih kudambakan saat itu..aku hanya mampu berdoa agar saat aku tergelincir dilandasan imanku kembalikanlah semula imanku dilandasanMu yg benar..setiap detik waktu kudambakan kasihMu ya Allah..bantu aku untuk melawan godaan syaitan yg patut direjam itu...Tunjukkan aku...permudahkan aku...untuk menuju hidayah dan syurgaMu.dan ampunilah dosa2 ku..Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...