WELCOME TO MY BLOG

Monday, September 14, 2015

Ape ape jer lah

Hallo...I'm here again...mcm biasa untuk something yg very personal I will back to my part time hobby..berblogging mcm biasa..ni sbb aku x boleh tdo gara2 kopi td..tu la lain Kali tgk time la nk minum kopi pun cik Liza oi..huhu..ok jom chit chat dekat sini jap..kita tgk story apa lak nk share..

Cerita Kali ni pasal lelaki..boleh tak pahamkan aku asal sume laki yg aku kenal mula2 jer nmpk kesungguhan dia..ayat itu ini..bila kita dah bg green light n dah mula nk response baik punya.. dia punya kesungguhan tu dah kemane-mane..mula2 jer dia start dulu lepas tu x ada dh....aku plak yg mcm syok sendiri duk mesej dulu..setakat ni semua mcm tu..why why...tolongla jgn mcm ni kaum lelaki oi..org pompuan ni dia cepat sgt berharap...atau kata mudah cepat jgk perasan..tp bila u all buat mcm ni u all dah maenkn perasaan diorang tau..aku la tu....aku ni selalu positif thinking jer..tp sebenarnya tak pun..nk sedapkn hati jer..

Eh..u all? Haaa mcm ramai jer kn...bkn serentak..ikut turn la..aku x reti nk melayan dlm satu masa.my 1st love my xlove..ni mmg aku igt sampai mati kot..Dr cinta monyet sampai masuk u...break up final year time kt u..frust sgt..yg ni pun sama jgk..aku yg akan mula msej dulu sepanjang bercinta..dulu ape kesah..sayang punya pasal..merajuk pun aku yg pujuk..Dr perlis sanggup turun johor..pjj la katakan..sbb tu aku akan igt sampai mati....ok itu yg pertama..yg selebihnya x pernah declare couple...msej2 mcm biasa..yg no.2 ni pnah dating bpe kali tp the way he treat me x bper berkenan la..sama jgk msej ke ape aku yg start dulu..so aku decide senyap terus ...dia pun x cari aku..so Hi Hi bye..then the 3rd  n 4th sama jgk..mula2 jer..aku stop jgk ..tup2 kwen dulu dr aku..n dah ada anak..no 5 aku baru story kt entri sebelum ni..2 tahun aku tggu jwpan..aku x layan org laen...tu pun kecundang jgk..pemalu..aku jgk yg tanya..sbb x tahan..klu x suka terus terang je lah..ni tiap kali msej layan jer...mcm ada harapan...rupanya sama jgk..n the latest one pun sama...mula nk jer..pastu dah kurng.. mcm dah nmpk keadaan yg sama akan berlaku...skarg masih dlm proses pemilihan...sekiranya berterusan mcm yg sebelum ni,Hi Hi bye bye jgk lah...aku pun audit diri aku jgk ...mungkin sbb aku jgk ker kn diorg mcm tu..tp x larat dah aku nk mengalah jer..mungkin Tuhan masih nk uji aku untuk buat pilihan yg terbaek...semoga aku diberikn petunjuk.. Ameen...

That's all for this entry..will meet again yaaaa...dah ngantuk..zzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...