WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, November 26, 2013

dream

halooo...im back.today is 26/11/13..lagi 4 hari mau gaji..wahh mcm lama jer..macam x sabar jer..haruslah kn.hujung bulan ni rezeki murah sikit sbb nk dpt bonus..horeyyyy..tp i dah ada perancangan dengan bonus yg bakal diterima nny.apakahhhh???biarlah rahsia.nnt bila dah jd aku akan publish story..haha..suka sgt ehhh..act.i wish 2  benda jer..dah dapat apa yg i nk ni rasanya mcm dah complete all my dream except this big one "married"..bukan skrg xpk tp belum masanya lg kot..i mean belum sampai jodohnya..kang duk pk2 wat pening kepala jer..im sory to mak n abah sbb sampai skrg i x bg hint lgsung pasal isu ni..i know diorg dah x sabar n kepingin nk buat kenduri  besar kt umah tu..yg si anak plak buat x reti jer..ampun yaa..calonnya enggak ada lg..kalau ada sudah pasti kukenalkan pada kalian berdua..huhu..sedih la plak..okkkkkk..xnk cter dah pasal ni..ok pasal 2 impian aku ni adalah mission 2014..semoga Tuhan memudahkan perancangan aku ini dan jadikanlah ianya kenyataan..semoga akan menjadi kenangan terindah dalam hidup ini.Ameen..lg??alhamdulillah next year bakal naek pangkat dr jawatan asal..jawatan aper..jawatan biasa jer..patut pun dapat.itu mmg level yg patut aku dapat dr awal aku kjer klu ikut aku punya level lah..bukan nk berlagak  cma sedikit terkilan i take 2 years to get this title but  newjoin come with higher title than me with no experience+ belum grad pun (muda dr aku kot)..bunyi mcm jelez kn???ada la sikit..tp nk buat mcm mana i yg pilih jln ini..so terima seadanya..pasal gaji pun mmg kalah lg dgn sahabat2 yg laen..xper mungkin aku kurang dr segi itu..lebih di bahagian lain..bersyukur seadanya..Tuhan maha adil ..Dia merancang segala perjalanan hidup ini dengan begitu cantik sekali.jatuh bangun susah senang sedih gembira hidup ini aku masih mampu tempuhinya walaupun perlu berhadapan dengan kesukaran..semoga Tuhan akan terus memberkati hidupku ini.AMEEN.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...