WELCOME TO MY BLOG

Wednesday, September 11, 2013

PIC IN MY BLOG MISSING IMPOSSIBLE..HUHU

Halloooo...im back..this is very short entri...just nak inform pasal gambar2 dalam beberapa my entri blog sebelumnya yg terdelete through my "Smartphone" huhu..sedih sangat..so klau u alls bukak my entri yg sepatutnya ada gambar tp tak boleh view..faham2 jer lah yer..aku pun tak reti mcm mana nak adakan balik..geram pun ada weehhh...mana taknyer aku nyer phone dah full ngan gambar termasuk gambar2 dr blog aku..mcm mana boleh ttbe ada dlm phone tu maybe aku link dengan gmail nyer email..x tau nk explain..tp klu sesapa yg bijak IT and tahu camner nak adakan blik gambar tu sila bg tau akuuu kk???? aku ngan confident delete gambar tu dengan harapan nak bg space kt phone tu..rupanya dia automatik delete yg dlm blog punya..huhu..xperlah..benda nk jadi..biar jer lah..ok sekian entri hari ini..nak bg tau tu jer...jumpa di laen entri mengikut kesenangan aku...haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...