WELCOME TO MY BLOG

Thursday, June 27, 2013

its about my work...

Halooo..nak tau tak..td kn ada meeting..lepas tu kan aku kena follow up previous management review punye minute..so aku ni 1st time lah nk kena bercakap depan2 org ni dlm blik meeting..dan korang nak tau tak my voice ni mmg slow gler..org kena lah dgr betui2...suara aku ni akan kuat klu guna mic. jer..aku pun dah la tgh selesema plak tu..tp aku peduli apa kn...so apa lg..ku pun teruskan jugak ..lantak lah korang faham atau pun takk...hihi..yg penting aku ada input nk masukkan dalam minute nnt..haaaa..nk cter pasal minute plak...hari ni aku kena amik minute time GMP MANAGEMENT REVIEW MEETING..penting ooo minute ni nk kena jd bahan audit tau nnti..so kenalah dgr betui2 kn..aku ni dah mcm pgg contract minute taker dah..mntg2 tahun lepas aku dah buat..tahun ni aku jgk la yer...mana yg laenn haaa..huhu..tp takpe practise make perfect knnn..waaa..byk task laen aku kena buat rather than do this minute..waaa..tolong...eh cter pasal task..bos aku klu ada projek baru mst pass kt aku untuk buat..act. he knows what i act.think..hihi..cayalah bos..walaupun bos aku ni kelihatan cool n steady tp byk benda yg kita tak dapat jangka ape yg dia pk..dan ape yg dia pk mmg out of the box..i like about that..i now my bos taknak aku berada atau terus selesa dengan apa yg aku buat sekarang..so i want to thank him so much..byk benda dia bg aku peluang untuk belajar..dan aku sebenarnya mau berubah..berubah kepada yg lebih baek..berubah menjadi lebih lebih lebih bagus..bukan saja boleh membuat kerja tp segalanya..erti kata laen serba boleh..ok cter pasal bos ni..Alhamdulillah setakat ni x kira di mana jua aku bekerja mereka senang dengan aku...Owh pasal bos jgk td OM aku just comment time terserempak dgn aku sebelum nk blik td..dia ckp pasal aku present minute meeting tahun lepas pasal aku mcm segan jer nk ckp..ye lah mmg segan maa..aku org baru..mereka org lama..tp yg best dia ckp dia support aku..kena byk expose dgn bnda mcm tu so ku akan lebih berani..baeklah akan aku cuba untuk itu..semoga Tuhan permudahkan segalayan..ape2 pn aku bersyukur untuk itu..walaupun gaji aku tidak setanding rakan yg laen tp aku bersyukur sgt2 sbb ape yg aku ada sekarang adalah lebih baek dari apa yg aku ada dahulu...Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah...terima kasih ALLAH.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...