WELCOME TO MY BLOG

Saturday, April 06, 2013

Suratan atau kebetulan



OK…INI BLOG AKU YG PUNYA..SO SUKA HATI AKU LAH NK CTER APER PUN KAT SINI…wah semuanya huruf besar mcm marah jer kan..mana ada..aku ni antara org yg paling penyabar dan baek hati..mana mungkin aku melenting tak tentu pasal..means aku akan melenting klu ada pasal lah yer..haha..yoyo jerk kn…ok lah cter aper plak kali ni..owh.. perasan tak ada beberapa entri aku ada nota kaki..short note pasal seseorg..haha..nseb aku bujang dan bukan milik siapa-siapa so aku rase aku mmg x kesah pun nk citer aper pun kt sini..no secrete story bila aku dah start nk bercerita..ok kali ni aku nk luahkan sedikit persaan aku..nak tahu pasal aper?teruskan lah membaca dgn sabar k..sbb entri ini akan menjadi sgt panjang…kononnyer..tbe2 aku nk stop  aku stop jer…so  jd pendek la entri aku ni nnt..hehe..emmmmmm..mengeluh..eh bukan.. tu tgh pk…ok begini..aku telah berkenalan dengan sorang mamat askar ni..ni kwn aku yg juga askar telah mengintroducekn dia dekat aku…sejak bila? Sejak tahun lepas..ok aku mmg sgt alert dgn date 28/08/12..eh yeker..agak2 jer..tp dah betul dah tu..haha..so skang dah april 2013..maksudnyer dah 7 bulan lah..lebih kurang laa..aper yg bestnyer??x tahulah..biasa2 jer…kwn2 jer..erti kata laen kwn biasa jer..dari  ape yg aku rase dia seorang yg baek..sempoi…mcm anak mak pun ada jugak…tapi harus ku akui..cewah..dia mempunyai date besday sama dengan x-boypren aku..adakah ini satu kebetulan dan suratan yg harus aku terima????lalala..sila jgn berangan la cik liza oiii…klau sume mesej ko yg mulakan..nk tunggu dia reply bapak lama kot..pastu tepon mmg tak penah lah..bab kater kwn aku dia ni pemalu cikit..yeker???habes aku yg nk call?? Mmg tak lah..sbb???sbb aku pnah tercall dia..then dia wat2 ckp bz dan ckp nk call blik ..tp x call pnnnn….haaa klu ikutkn mmg sama mcm x-boypren aku dulu..klu aku x msej mana ada nk msej aku..tepon aku yg mulakan..sanggup la top up phone RM10 nk bergayut dengan dia dlu..dia???haram x penah buat mcm tu…sume aku yg mulakan..bila pk2 blik dia ni sama jer mcm x-boypren aku dlu…ok klu pasal jumper plak ,kitaorg belum pernah sekali pun bersua muka..bagus jugak..sama2 pemalu ni…haha…aku pemalu???mmg pun…klu tgk gayanya mcm tak dpat nk teruskan sampai ke penghujung..tp x taulah kalau ada jodoh antara kami…aku berharap jugak sebenarnyer..klu tgk gambar dah ada iras2 sama..ok berangan lg aku ni..haha..lg satu sbb aku ni  malas betul nk pk n nk menjawab soalan org yg tanyer bila aku nk kawen..sbb aku mmg tak tahu jawapannya..klu aku tahu sng lah kjer kau knnn???JODOH itu rahsia Allah..kalau kita tahu siapa jodoh kita yg sebenarnyer mmg x surprise la kn.. bila dan dengan siapa jodoh kita tu sume kerja Tuhan..Aku hanya mampu berusaha..berdoa dan bertawakal kepadaMu Ya Allah..seandainya dia jodohku dekatkn hati kami dan sekiranya bukan jauhkan dirinya dari aku dan jadikan aku org yg sentiasa redha dengan ketetapanMu Ya Allah.Aminn…

Note***saat aku menulis blog ni aku baru jer dapat reply msej dr dia..tu pun 2 msej jer..aku msej pg td..dia reply kul 2 td..huhu..cukuplah tu dr tak reply langsung knnn???hehe..ehh mlm td kwn aku yg kenalkn aku dgn dia ni msej aku ckp ada org nk berkenalan ngan aku..adus aku tgh berusaha untuk dapatkn yg ini..ada plak yg laen dtg..boleh lah..belum cuba belum tahuJ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...