WELCOME TO MY BLOG

Tuesday, March 19, 2013

lose hope

ok...tak taulah kenape tibe2 terasa something wrong somewhere happen to myself at this momment...waaa nak nanges tapi tak berair mata...parah sungguh..kenapa..mengapa...aku cuba jd kuat sekuat-kuatnyer tp kdg2 terasa lemah sgt..sgt lemah...cuba untuk happykn diri tapi susah..susah sgt...mengharap dan berharap pada sesuatu yg tak pasti mmg menyakitkan..menunggu dan terus menunggu..menanti dan tetap menanti..masih tiada jawapan yg pasti..aku hanya mampu berserah..Takdir Tuhan itu pasti..Redha itu tetap aku sisipkan dalam diri..aku tahu ada sebab mengapa jalan cerita hidup aku begini..Sabar itu masih berbaki dalam diri..Ya Allah hanya padaMu aku berserah segalanya..Aminn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...