WELCOME TO MY BLOG

Friday, November 25, 2011

Alhamdulillah...

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..alhamdulillah..syukur padaMu Tuhan kerna memakbulkan doa hambaMu kali ini..usaha dan doaku berhasil..alhamdulilah..alhamdulillah..alhamdulilah

Ok..lets start the story..akhirnya...usaha aku berbaloi..interview hari isnin yg lepas berjaya...so resign letter pun dah bg kt bos..dah explain jugak dekat bos..and secara black n white my last day is 6 January 2012...lamekan...satu bulan setengah punya notis.. ..tapi untuk position aku skang need to give 2 month notice..but aku dah tolak siap cuti tahun aku yg kalau ikutkan masih ada balance10 hari..gud kan..aku mmg jarang mintak cuti..lg pun cuti pun x wat pape..so better kjer..lgpun tarikh yg aku pilih ni pun merupakan miggu2 yg sgt bz untuk keje aku skang..so i will make sure all my work will done before i leave the company...so skang just menghitung hari untuk meniggalkan company ni plus berdebar nak mulakan kjer kat tempat baru...sekali lagi..alhamdulillah...



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...