WELCOME TO MY BLOG

Saturday, August 06, 2011

Cerita tentang July...

i'm back..to update my blog again...lame kan x update..x ada masa..ttbe nak story kisah2 yg berlaku sepanjang July walaupun dah masuk bulan August..1st of all..berkenaan dengan klas topup yg telah pun berakhir 24 July yg lalu di mana hari tersebut merupakan final exam dan pertemuan terakhir secara beramai2 rakan2 sekuliah..last jumpe dulu time konvo 2 tahun lepas..tahun.2009...lepas ni kapan lg mau berjumpa kan...tapi yg aku nak tekankan kat sini..atas segala pengorbanan yg telah kitaorang buat ni..please la kpd insan yg bertanggungjawab untuk menyelesaikan masalah ini..penting bg kami semua untuk memastikan segala penat lelah kitaorang selama 4 tahun dulu diktiraf MQA mahupun BEM...geram jugak...for the next time please la jgn suka2 open course yg belum tentu dapat pengiktirafan MQA/BEM....menyusahkan org jer..eventhough we know that u all bekerja keras untuk dapatkan akreditasi ni....but who cares!!!!mane xnyer dipanggil balik untuk masuk klas n menduduki kembali exam yg sepatutnya berakhir time belajar dulu...huhu..sadis kan..nak marah sangat sebab masa rehat hujung miggu terganggu..walaupun punya pilihan untuk masuk kelas dan menduduki exam..ataupun tidak masuk kelas tapi masuk exam..but aku pilih yg pertama atas dasar klu belajar sendiri belum tentu paham..tp same je sebenarnyer..ape2 pun alhamdulillah sbb sume dah berakhir..apepun keputusan yg keluar aku redha..sbb aku yakin Tuhan telah tetapkan begitu...

Second thing is about PTD exam date sama dengan reunion ngan dak2 zaman sek menengah dulu..but i manage to go for both event....haha..solan PTD semestinya solan pengetahuan am..sume aku hentam..ikut rase hati...lame kot dr pg sampai ptg jwp exam siap ada solan esei lg tu..huhu..lepas exam dah x pk laen nk pi reunion kt Melaka..walaupun aku terlepas event ptg sukaneka and makan2 durian sbb sampai dah mlm..huhu..tp mlm nyer event aku sapu habis sume karaoke....hehe.. i like!!!!!

Memandangkan hampir sebulan lebih waktu rehat di hujung minggu terganggu..tdo x cukup ..baru hari ni aku berkesempatan balas blik... tdo puas2 sampai petang...best....pasni misi nak turunkan berat badan yg macam dipam2..sume duk complaint..baek kwn and family sendiri...aku ingt kena tukar type kje aku lah..yela kjer aku duk depan pc berjam2..kena cri kjer yg hyperactive ckit ni..huhu...nak cari kjer..nak cri kjer...nak cr
 kjer...ramadhan kali ni mungkin dapt membantu ckit aku kurangkan berat badan aku..hehe.harap2 lah...

k..ape2 pun semoga ramadhan kali ini memberi penuh makna kepada aku....mohon Tuhan perkenankan doaku ini..aminnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...