WELCOME TO MY BLOG

Friday, April 22, 2011

Entry-Friday noon

Yeayyyyy!!! Friday...so esok cuti..suke2 sgt....i like!!!hehe...sorang2 kt ofis saat dan ketika ini..semua keluar dgn hal masing2..aku pun wat hal sendiri jugak..ape lg..bukak blog..nk update entry terbaru empunya diri.. semestinya lah..blog aku so cter pasal aku jer la..so pecter plak kali ni yer...smlm time lunch kuar lar ngan member2 ofis ni..time ni lah masa nak berkenalan dengan lebih rapat..bukan ape bila kt ofis semua buat keje masing2...terlampau rajin lah katekan..nak borak2 kosong time bos2 beso x ada jer...lgpun ofis kitaorang x sama ..walaupun satu bumbung..flor laen2..selalu hai2 bai2 jer bila bertembung...dan alkisahnyer...dan rupe2nyer..tiap kali  org start soal pasal status aku jer..org akan mula dr  "dah ada berapa anak"..huhu..laen kali tnyer la dah kawen ker belum..ni advance.. terus tnyer bper org anak dah..ptut la x ada org nakmg"ayat" aku..rupa2nya sume igt aku dah kawen...aku dah agak pun.i'm single ok..married not yet!!!hahaha..not funny ok..sensitif plak ble cter bab ni..takooot sebenarnyer..takoot lambat sgt masenyer nk menamatkan zaman bujang..serius aku x tau la klu pompuan laen seusia aku fikir camner..tp situasi aku sekarang sgt2 genting..sbb calon2 x bpe nak ada lg...so x ada lah nk plan ape2..dulu target min 25..tapi skang dah pertengahan 25 dah nk masuk 26 next year..wahhhh..klu boleh mmg x nk kira tp bab2 umur ni mner leh wat2 lupa...klu parent tnyer nk mintak diorang carikan jer..tp naseb lah diorang tak tnyer pape kt aku setakat ni...cume sedara mara yg sibuk bertanyer..nyampah plak..sabar jer la kan...tapi i'm still waiting for somebody ni memulakan bicara..dulu masa mula2 kenal bukan maen..skrg dah slow ckit..aku tak tau mmg style dia camtu ..atau dia nak aku yg bg tau..tp ikutkan hati ni kalau boleh kalau dpt cri yg lg baek lg bagus..haha..mamilih plak kan..yela aku dah bg tau awal2 klu x ada 10K x dpt lah..mungkin dia tgh pk2 kot...haha..ala apelah sgt 10K tu...klu lg lama kena tambah 1K/year..yeye je kan...siapakah dia??????jeng jeng jeng...teka2...korang tak kenal nyer...haha..ok lah next time i sambung k..that time i bg tau siapakah dia pujaan hati ini..cewah..tipu semat-mata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...