WELCOME TO MY BLOG

Thursday, March 24, 2011

Single mmg best

Being Single..syok habes...huhu..ikut suke hati nak watpe pon..nk gi mne2 ker..sume ikut suke hati...x ada org nk kacau..hehe..suke part tuuu...tp x suke bila tbe2 gi mkn2 kfc sorang2..soping sorang2...drive sorang2...tgk wayang sorang2 (ni blom lg...coming soon agaknyer) hehe...x ada yg teman...x cool btul...huhu..ape2 je la kan..

so..ape cter agaknye teman2 di luar sane..bertambah-tambah gembira dan bahagia rasenyer..every day bukak fb..wedding pic member2 dah bertambah..jemputan kawen lg..tapi maaf la x sume dpt pg...suke tgk sambil dlm hati ni berkate-kate.."awak tu bila lg"hehe....mengenangkn umur dah meningkat..tkut jd andartu jer ni..cam hosmate aku...sume baye2 along aku yg dah ader anak 3...entahla..no komen..jgn ada sesiapa berani soalkn soalan sebegitu kpd aku....


Kije???waaaaa...4 bulan kjer dah confirm..sepatutnyer 6 blan..naek pangkat...gaji naek cikit...hebat x????alhamdulillah untuk rezeki yg Tuhan berikan itu...walaupun tak banyak..cukup untuk aku menyara hidupku ini di perantauan...hehe...but belum mampu menandingi rakan2 yg laen..itu yg memang aku pasti..ape yg aku ada sekarang x sehebat apa yang mereka ada dan dapat...Tuhan nak uji aku untuk bermula dr bawah sampai ape yg aku capai sekarang..dan segalanya mengajar aku untuk lebih banyak bersabar..yg bulat x datang bergolek yg pipih x dtg melayang..bukan senang nak senang...

Ceritanya sekarang kjer aku dah makin mencabar ckit..klu x duk depan pc jer la sampai nak muntah bermaen dgn nombor2 tu...tp aku agak tkut2 ckit dan x bpe nak confident dengan tugasan sebegini..klu masalah internal xper..ini dah terlibat dengan external prob ni memerlukan kekuatan luar biasa ni...hadoi...klu dah sampai pg jumpe customer kt luar ni...mmg luar dr bidang kuasa aku..tp dipaksa..waaaaa...ape2 tah...better bermaen dengan machine2 dr nk kena jumpe2 org camni....huhu...

aktivities di hujung minggu...dah kena booked jge anak buah...kakak duk pi outstation jer la....cian anak2 buah aku tu..mak ayah sibuk bekerja...sampai hujung minggu x ada kt umah....naseb ada makcik yg perihatin ni sanggup nk jge..nseb baek mmg x ada plan pape..jge anak buah pun ok what????melihat telatah diorang yg bru nk kenal dunia ni...mcm2 ragam...cume sometimes mmg ada jgk x tahannyer...selagi mereka x bg prob kt aku ok la...

~TAMMAT~

....pesanan penaja:nak happy mcm org laen jgk....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...