WELCOME TO MY BLOG

Monday, April 19, 2010

short story

Boring+ sleepy...sempat jgk aku singgah kat blog kesayangan aku ni..dah lame tak update..tak ade masa + x ada material yg nak dicerita + x sumber (pc/laptop)..huhu..kesempatan waktu rest ni aku guna dtg lab comp walaupun beberapa minit lg lecture dah nak start..argh..pedulikan..tadipun aku dah tersenguk-sengguk dalam kelas..ape tah yg dcerita trainer..x paham lgsung..borink..technical module yg aku igtkan kena masuk lab tbe2 cam belajar teori jer..benda baru klu belajar teori jer mane nak paham...tggal sebulan setengah nak habis kelas..3 bulan lg kena internship..actually tak nak internship da..aku nak kjer..kjer ooh kjer bila la nak dapat ni..dah puas aku mencari..masih tak ada yg lekat ni...grad dah nak dekat setahun..full time job x ada lg..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...