WELCOME TO MY BLOG

Wednesday, January 13, 2010

Sory NABIL.....

Hari ni pengasuh anak buah aku cakap ada hal..huh..aku dipertanggungjawabkan untuk jage si "nabil" ni...terus terang aku tak reti nak buat ape kalau dia meragam especially klu tgh nangis.hadoi..masalah betul la...aku tak reti nak handle sume2 ni..my sis suh belajar jage dak2 kecik ni..tapi aku mmg takder sifat keibuan langsung..as long as mak ayah diorang ade aku takkan masuk campur hal anak2 diorang.aku wat hal2 aku jer..sori eh my sis tak reti la nak pujuk budak2 kecik ni..tak pasal2 my sis lewat pg kje pasal nak pujuk si nabil ni..tapi tak sampai sejam tinggal ngan aku pengasuh dia datang amik risau asyik dengar nabil nangis dr tingkat bawah..hehe..sory yer nabil..i'm sory..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...